Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

avoris

12. 4. 2011 17:09
...

Pan Saint-Exupéry byl neuvěřitelnej člověk, dokazující, že technika a humanismus se vůbec nemusí bít. A lítání čistí hlavu a dává člověku klid, nadhled a ideální podmínky pro filozofování :) Malý princ je nádherná věc, ale mě zatím asi nejvíc dostal Válečný pilot. Zkus mu dát šanci, je to něco úplně jinýho a dojem z Malýho prince to určitě nepokazí... ale jaksi ho to doplní.

A jinak já teda nejspíš jsem totální barbar, ale u mě bezkonkurenčně vede Stephen King, pak dlouho nic, a pak John Irving a pak ti další. Nějak mě víc baví hledat si soukromý perly v bahně, než se probírat pokladnicema uznávaných klasiků... :-)

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

16. 4. 2011 9:20
Re: ...

Proč by měl být barbarem někdo, kdo čte jednoho z nejlepších současných amerických autorů? Není důležitý žánr, ale kvalita ;) A Irving i King jsou ve svém žánru hvězdami :)

0 0
možnosti
FF

fioman

10. 4. 2011 23:57
Ač naprostý kulturní barbar,

četl jsem kdysi dávno sbírku povídek "Jedenadvacet polibků" od Roalda Dahla. Vzhledem k tomu, že se jednalo o jedinou knihu, kterou jsem ve svém životě přečetl, domnívám se, že Vám nemusím vysvětlovat, který spisovatel je mým nejoblíbenějším. Přesto, pro pořádek: je jím Roald Dahl. R^ Dobrou noc, Tomáši. F.F.

0 0
možnosti
S

stepulka

10. 4. 2011 22:58
... je hezký...

že má každý jiného, oblíbeného, ....nejoblíběnějšího autora.

Já se přiznám, že se mí oblíbenci střídají dle situace a nálady, asi tak, jako střídám dle situace a nálady parfémy (a to nechci literaturu zlehčovat).

Momentálně je můj dlouholetý favorit Roald Dahl. :-)

I když Singer a Exupéry jsou také mí milci.;-)

0 0
možnosti
TV

Witty1

10. 4. 2011 22:52
Veskera vami

jmenovana literatura je takova..moc premysliva..myslim negativnim zpusobem,ne ze bych se bal premyslet;-DCetl jsem ale proste nej to nemam.U me je nej Nick Hornby,C.D.Payne,ale i Kulhanek,Christopher Moore,proste se rad pobavim.Treba Coelho me taky moc neoslovil..asi jsem jiny typ ctenare.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

10. 4. 2011 23:34
Re: Veskera vami

Vámi jmenované mám rád, ale i když tyhle knížky rád čtu, jsou na piedestalu o stupínek níže :)

0 0
možnosti
PH

kostej_

10. 4. 2011 22:22
Fulghuma jsem zkoušel číst

ale jeho myšlenky mi přišly hrozně primitivní...

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

10. 4. 2011 22:32
Re: Fulghuma jsem zkoušel číst

Ony jsou jeho myšlenky hrozně jednoduché - ale ty nejpravdivější věci prostě jednoduché jsou :)

0 0
možnosti
C

ctyriprouzky

10. 4. 2011 22:13
tipoval bych vas

na sebrane spisy lenina nebo marxe. mate takovy hodne rudy styl psani a argumentace.

jeste mozna nejakou rikanku od mladeho seiferta,   z tech naivnich uderek

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

10. 4. 2011 22:24
Re: tipoval bych vas

Lenin ani Marx mě nebaví ;) Seifert mě naopak docela baví. :))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS