Diskuse

(ne)Daleko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

fioman

30. 12. 2010 19:44
Jsem na rozpacích...

Celý tento projekt tzv. "nočního blogu" se mi zdá jaksi podivný. :-/ Takový nemastný neslaný... Nevím. Snad nám to vysvětlí sám autor. :-( F.F. 

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

30. 12. 2010 21:00
Re: Jsem na rozpacích...

Dobrý večer,

tento blog nemá koncept. Tento blog je o momentálních pocitech, dojmech a slovech, která chci říct. Jestli je to nemastné neslané, může mne to mrzet, ale nevím, co bych s tím měl udělat. Ano, mohl bych si zvolit jedno téma a blog vést podle něj. Al to já nechci. Chci svůj blog vést jako deníček mých pocitů a názorů. Vím, že to není tak atraktivní a čtenářsky žádané, ale ani s tím nic udělat nemohu :) Jestli jsem Vás blogem zklamal, mrzí mne to, ale víc s tím, bohužel, dělat nemohu. A vážím si Vašeho názoru, děkuju za něj. TF

0 0
možnosti
F

fova

30. 12. 2010 15:32
I když už nežijem ve stejné republice,

veľmi rada si prečítam tvoje blogy, páčia sa mi. Objavila som ich náhodne, keď som si čítala  recenzie nového CD Hany Hegerovej. 

Odvtedy, som vernou čitateľkou tvojich blogov a ňou aj ostanem.

To posledné je pekné, na môj vkus trochu príliš snové, aj keď nemám nič proti snívaniu.    

Neviem či stihneš ešte niečo do konca tohto roka napísať, ostáva už len niečo cez jeden deň, prajem ti v novom roku dobré nápady, pekné zážitky a v neposlednom rade dobré zdravie a naplnenie tvoje snov. A píš. Budem sa tešiť. 

     

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

30. 12. 2010 19:29
Re: I když už nežijem ve stejné republice,

Bude ještě jeden smutný článek. A za úžasná slova Ti moc děkuju. Co se snových textů týče, asi budou přibývat...

0 0
možnosti
DM

Aretta

29. 12. 2010 21:08
Fakt pěkný!

R^R^

0 0
možnosti
DM

Aretta

29. 12. 2010 21:07
Zprávy z četby 1

Jsem u druhého odstavce - refrén výborný... Už jsem to letmo okontrolovala, jestli pokračuje až dólů:-)))

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

30. 12. 2010 10:51
Re: Zprávy z četby 1

Děkuju :-)) Ten refrén byl nápad, který vznikl dodatečně, ale mám pocit, že už jsem ho někdy v minulosti použil, ale já si své blogy nepamatuju :)

0 0
možnosti
N

notordluhousek

28. 12. 2010 1:26
bravo soudruhu

takova delnicka filosofie v duchu nasich rudych umeleckych predku. neprilis originalni ale soudruzka svorcova vase schponosti jiste oceni

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS