Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

.Wendolene.

28. 11. 2010 20:16
Zdravim, preji hezkou nedeli a dekuji za recenzi

Byla jsem skepticka, kdyz jsem videla pohadky od zeny, ktera svoje materstvi zrovna neproziva positivne, ale chtela jsem tomu dat sanci a precetla si ukazku pohadek. Bohuzel, nezklamalo mne to. Pohadky pusobi krecovite, nejsou psane lehce, u nas doma se rozhodne nebudou cist, radeji sahneme po klasickych pohadkach nebo necem, co pobavi. A uprimne receno, takova pohadka jako Zviratka a loupeznici nebo Sipkova Ruzenka, to nejsou dlouhe pohadky. Dnesni rodice maji vic spotrebicu na ulehceni prace, ale maji mene casu nebo se jim nechce detem se venovat,tak hledaji vymluvy, jak osidit deti. Rodicovstvi se nema sidit, mezi dvema rodici se snad najde jeden, ktery precte pohadku( nebo se muzou stridat, kdyz jsou tak desne vycerpani), ktera trva 10 minut. ;-)S recenzi souhlas.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

29. 11. 2010 1:27
Re: Zdravim, preji hezkou nedeli a dekuji za recenzi

ano, to je přesně ten pocit:pohádky vůbec nepůsobí přirozeně, jakoby se do jejich vyprávění musela autorka hodně nutit. Díky za názor.

0 0
možnosti
M

motylek_02

28. 11. 2010 18:46
jinak je to recenze jako kazda jina

nastesti mam volbu necist a knihu nekoupit. Tereza popisuje materstvi in natura, tak jak ho vnima (ve svych blozich), ale tak nejak mi u ni chybi to laskave pochopeni a pohlazeni mamy. Mozna je to stylem vyjadrovani?

0 0
možnosti
M

motylek_02

28. 11. 2010 18:42
taky se mi ukazky

pohadek nelibily,  a povazuju je za spatne. Od jmena, az po: co bude nasledovat kdyz zlobilek zlobi.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

28. 11. 2010 18:23
Ve své podstatě není ta pohádka až tak důležitá .....

...... důležité pro prcka je to, že je s ním rodič před spaním hodně dlouho a věnuje se výhradně jen jemu.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

29. 11. 2010 1:25
Re: Ve své podstatě není ta pohádka až tak důležitá .....

Tak to bezesporu

0 0
možnosti
C

culka

28. 11. 2010 16:17
Na základě podle úrovně

textů Terezy Boehmové zde na idnes jsem se rozhodla nepodstupovat torturu ani její knihou, ani jejími dalšími příspěvky.

0 0
možnosti
Q

Quick.

28. 11. 2010 16:52
Re: Na základě podle úrovně

Tak nějak. Z jejích článků mám neodbytný pocit, že jí je mateřství na obtíž a se svými dětmi si absolutně neumí poradit. Z těch pohádek čiší zloba na děti, že si dovolily po ní, paní spisovatelce, něco chtít a ji to nesmírně obtěžuje.

0 0
možnosti
BR

Stobka

28. 11. 2010 14:05
No mně se ty pohádky taky nezdály,

už proto, že bytosti na těch doprovodných obrázcích vypadaly spíše jako naštvaní psi. Králíčků a zajíčků už bylo nakresleno hodně, pohádek je taky hodně, tak asi není jednoduché vymyslet hezkou postavičku, tyhlety ale hezké nejsou a pochybuju, že se dětem líbí. Můj syn byl na umělecké provedení velmi náročný, když se mi nechtělo číst, pustila jsem mu kazety nahrané herci. Ale miloval jednu nejmenovanou krásnou knížku krátkých příběhů o králíčcích, ze které vyzařuje domácí pohoda, a přitom je to jeden nádherný poučný příběh za druhým. Teď je spousta krásných pohádkových knížek, které v dětství mého syna nebyly, měla jsem problémy pro něj najt technické pohádky, tak jsem si je taky občas vymýšlela.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

28. 11. 2010 14:13
Re: No mně se ty pohádky taky nezdály,

O ilustracích jsem vlastně ani nepsal, vidíte. Taky se mi moc nezdály, ale já jsem v tomhle moc ovlivněn Beatrix Potter, to je můj nedostižný vrchol :)

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

28. 11. 2010 13:21
Tome,

na Tobě se mi hrozně líbí, že řekneš vždycky svůj názor, ať se ostatním líbí nebo ne. Nikdy se nepodbízíš. Já jsem Terezy knihu nečetla, ale chystám se na to (zato Šmajdovinky Vláďi Gottwalda mě okouzlily), stejně jako na prvotinu Štěpánky Bergerové a pak si udělám svůj názor. Co se pohádek týče, Saška má oblíbené ty psané nepochopitelným jazykem s nádechem staročeštiny, takže při čtení (kdy už jsem fak děsně unavená) se každou chvíli ptá "co to znamená?" Snažím se jí, vždycky když do postele doskotačí s malou červenou knížkou, přemluvit, že pohádku budu vyprávět po svém, že si ji vymyslím. A víš, co mi na to řekla? Tvoje pohádky nejsou pohádkový. :) Takže vím - z první ruky - že vymyslet dobrou pohádku je řehole. Stejně jako napsat dobrý blog. Nikdy se to nebude líbit všem.;-) 

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS