Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Lesní sběř

30. 10. 2010 18:48
Kindle...

...má u mě hned dva zásadní problémy. První je fakt, že Amazon neváhá "hrábnout" zákazníkům do jejich Kindlů a sebrat jim řádně zakoupené tituly. A ten druhý je nemožnost uživatelské výměny baterie, tedy v praxi omezení životnosti přístroje na dobu životnosti baterie. To je problém z mého pohledu poměrně zásadní a měl by být řešen na legislativní úrovni.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

31. 10. 2010 13:10
Re: Kindle...

Ad první výtka: Kdy a kde se takový případ stal?

Ad druhá výtka: Kdo tohle řeší u přehrávačů MP3 s vëstavěnou baterkou? Jistě, je to nevýhoda, ale není to nic neobvyklého a už vůbec nevím, proč to řešit "legislativní" cestou

0 0
možnosti
W

Wendolene/

30. 10. 2010 18:09
Vyzkouseno, ale nemuzu si pomoci, stale mam radeji knihy

Opravdove, papirove knihy. Ano, pohladit knihu po hrbetu, nasat vuni nove knihy a otevrit ji. Precist. Dat do knihovny. Zatim e-book na ctecce nepovazuji za nijak vyhodnou, mozna jednou zmenim zivotni styl ci nazor, ale zatim zustavam u tistenych knih. Je to se mnou asi jako s Facebookem, take bez nej dokazu zit;-)

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

31. 10. 2010 13:12
Re: Vyzkouseno, ale nemuzu si pomoci, stale mam radeji knihy

Já to mám podobné, vůně knih je pro mě magická, ale ne všechny knihy pro mě mají tohle kouzlo. Ty, které nemají, si rád přečtu elektronicky :)

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

30. 10. 2010 10:39
Děkuji za Váš názor,

od bývalého odpůrce čteček zní přecejen přesvědčivěji než PR články, o Kindle už nějakou dobu uvažuju a přihodil jste podstatné závažíčko na misku "pro". R^

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

31. 10. 2010 13:15
Re: Děkuji za Váš názor,

Díky. Ale nejdřív radím najít někoho, kdo to má (můžeme se sejít, jste-li z Prahy) a osahat si, vyzkoušet, přečíst pár řádek a pak se rozhodnout. Osobní pocit z té čtečky je myslím nejdůležitější závaží :)

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

30. 10. 2010 9:25
no, mě se to v teoretický rovině

líbí už dávno, hlavně ty výhody při cestování. Ale zatím mi to přijde drahý.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

30. 10. 2010 9:46
Re: no, mě se to v teoretický rovině

Momentálně se dá varianta s WiFi pořídit i s poštovným za cenu něco přes 3 000 Kč. Ale ta cena bude padat dál, cenová válka mezi Kindlem a Nookem možná ještě neskončila. Souhlasím ale s tím, že pokud se má Kindle rozšířit masově, cena bude muset padnout minimálně na polovinu.

0 0
možnosti
M

motylek_02

30. 10. 2010 8:35
kindle

mi taky padla do oka, jak se objevila. Rada bych ji nekdy dostala do ruky :-). Bezva, super. Zatim me stehovani probiha tak, ze se pretahuji haldy knih. Bylo by super, supnout kindlika do kabelky a ladne odkracet na vysokych podpadkach :-)

0 0
možnosti
TR

Liška13

7. 11. 2010 15:52
Re: kindle

Osm banánových krabic s knihami se ani mně nepřenášelo nejlépe :o)

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

30. 10. 2010 7:48
ja byl vzdycky take odpurce teto inovace,

ale zrovna na Kindle uz jsem cetl vice pochvalnych recenzi. Tak premyslim, jesli uz nazrala doba k prehodnoceni nazoru nebo je lepsi cekat na nejake dalsi generace (jeste barevnejsi a s vetsimi kousky ovoce :-) ).

Co se knih tyce - dalsi velka nevyhoda, kterou jste nezminil, je jejich misto v knihovne. Pri stehovani jsem si nechal udelat specialni knihovnu pres celou zed... a uz zas nejak dochazi.

Co se tyce ceskych knih - nevim, jak funguje tato ctecka, ale myslel jsem, ze ctecky umi cist i v pdf, doc, txt pripadne jeste dalsi formaty. A takove knihy se prece daji stahnout z internetu bezne. A bez otravne DRM (jak funguje DRM, kdyz se vam rozbije ctecka nebo to chcete mit paralelne i v PC na disku? Asi nic moc).

Asi bych to delal jako s CD - porad je pravidelne kupuju (take uz dochazi misto), ale mp3 zkousim vic a vybiram, co stoji za to. Paradoxne - nebyt mp3, mnoho CD bych nikdy nekoupil, protoze bych o tech skupinach ani neslysel. Pomuze to kniham stejne?

0 0
možnosti
M(ZP

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

30. 10. 2010 7:47
Presne tak,

s absolutnim nedostatkem ceskych e-booku mate naprostou pravdu.

Nezbyva nez se spolehat na amaterske scany, kterych je nastesti naopak docela dost. No a pokud se mi to co jsem si upiratil libilo, stejne jdu a knizku si koupim i papirovou - narozdil od police s plastovymi kotoucky je knihovna docela pekna vec.

Tenhle pristup ma i vyhodu, a to tu ze nevyhodim penize za neco, co doctu v lepsim pripade do pulky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS